Søk i denne bloggen

27. august 2006



Årets bursdagsgave fra gemalen og tenåringene fikk jeg tårer i øya og hakeslepp av - en iPod Nano! Det var kjærlighet fra første øyeblikk/tone - og vi er totalt uatskillige - ja iPod'n og jeg altså ..hehe
Etter å ha ymtet litt frempå om kanskje en MP3-spiller varte litt lenger enn en 'gå-mann' hadde de klint til og kjøpt dette vindunderet til meg *dåne* Øh, må vel kanskje nevne at jeg sliter ut én stk walkman i året ..
Men nå er jeg altså den overlykkelige eier av en iPod med plass til over 2 dagers sammenhengende musikk - yihaa!! Plass til mye annet også da, men så langt har jeg ikke kommet ennå.

Og et hus må jo selvfølgelig vindunderet ha. Dette ble heklet i en fei, og ja den er polstret inni :

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en flott gave, kan tenke meg du ble glad for den!! Det etuiet var veldig søtt... og praktis :)