Søk i denne bloggen

3. januar 2007

Godt nytt år 2007

Da er strikkepinnene og heklenålene klare for et nytt år. Iår har jeg ikke satt meg så mange mål, men tar det etter lyst og ork. Det eneste konkrete målet/ønsket/drømmen jeg har er å få til å strikke "lus" dvs med 2 tråder uten at det går helt i surr. Blir det elgvotter i 2007 tro??

Men jeg har selvsagt meldt meg på sokkealongen! Sokker ruler, sånn er det bare med den saken *nikke-smile*

Jeg har også dristet meg til å melde meg på luealongen.
Målet her er kort og greit: lage 1 stk lue som passer og kler undertegnede! Det betyr da at de luene som ikke er "meg" hopper jeg lett og elegant over *fnis*

Godt nytt år til dere som stikker innom reiret mitt, og tusen takk til alle dere som la igjen så mange hyggelige kommentarer ifjor!!

Ingen kommentarer: