Søk i denne bloggen

22. oktober 2007

PIF Pay It Forward

Jeg har vært på besøk i bloggen til Tittei og lest om og meldte meg på Pay it forward utveksling.



Litt i korthet om PIF:

Det det hele startet med er filmen Pay it forward. Rollefiguren til Haley Joel Osment gir en god gjerning til en annen person. Eneste betingelsen for at den andre personen får motta, er at den må love å gi noe som betyr noe videre. Et enkelt prinsipp som kanskje ikke er så enkelt allikevel. Noen har nå tatt dette prinsippet og gjort det om til en gave.



Ved å melde meg på har jeg sagt meg villig til å gjennomføre dette:


"Jeg vil sende en håndlaget gave til de 3 første personene som legger igjen en kommentar med ønske om å delta i PIF utvekslingen. Jeg vet ikke hva gaven vil bli enda og du får den kanskje ikke i morgen eller uken etter.. men du vil motta den innen 364 dagar, det lover jeg! Det eneste du trenger å gjøre i retur, er å "Gi det videre" ved å love det samme på din egen blogg".


Er du med? - Jeg gleder meg allerede!



Navn og adresse kan vi utveksle via HB eller du kan maile meg på nutsisland at håtmæildåttkommmm

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Dette høres flott ut. Vil gjerne være med. Legger det ut på bloggen min straks!