Søk i denne bloggen

21. januar 2008

På pinner og kroker uke 3

Det er ikke mye ferdigstilt her for tiden. Jeg surfer planløst fra pinner til kroker. Nåja, helt planløst er det ikke, planen er selvsagt å få ting ferdig etterhvert ;)

På pinner:
- lappeteppet (meget god framdrift=sympatisk strikketøy)
- januarsokker (umotivert; er så kaldt med alle disse hullene a'gitt!)
På kroker:
-englemaskesjal (nydelig blått Kitten-garn som tagg om å bli omgjort til engler)
-oval hekleduk (gøy, men krever konsentrasjon)
-hakkelapp (fin avlastning for armene)

Ha en fin uke alle sammen!




3 kommentarer:

Anonym sa...

hei hanne !
Håper Bjørg er kommet hjem nå ?
Mobilen min har låst seg så jeg får ikke ringt eller lest meldinger. Så hvis det er du som har sendt med en melding idag (tirs 21. ca kl. 12) så får jeg altså ikke lest den. masse fine håndarbeid ! Gratulerer til jan erik med 46 års dagen ! ( 8 ? 18 ?
21 ?) Hilsen kusine lena

Anonym sa...

Hei Lena og takk for hilsen! Var ikke meg som sendte den meldinga men skulle ta kontakt med deg, bra du sa ifra - sender deg en mail isteden :)Alt er bra her nå heldigvis.Vi preikas! Klem

randi K design sa...

AA det ser saa goy ut.. Har aldri hakket noenting..
Ha en god helg!