Søk i denne bloggen

17. juni 2008

ABC om meg selv

Jeg har blitt tagget av Randi - kjempehyggelig!

Å beskrive seg selv er aldri lett, men med utgangspunkt i at vi alle er som diamanter med slepne og uslepne, mørke og lyse sider, har jeg hivi meg uti det med hjelp av family'n. Så here comes:

A allsidig

B bebrillet bokelsker

C coffee in the morning, coffee at night

D dustehue (iflg jentetenåringen..)*gjesp*

E effektiv

F faan (iflg sønnen )*gisp*, fargerik vil jeg si *flire*

G (morra-)gretten grå mus
H hundeeier, hytteeier (Yihaaa! til begge J)
I ikke helt A4 (iflg begge avkomma)
J jeger
K kluthue
L lav, liten
M musikkavhengig
N nøye
O ordentlig (NOT!)
P produktiv
Q quinde
R rappkjefta
S sjenert, skogselsker
T tankefull, talatrengt
U underfundig
V vill i nikkersen
W www-bruker
X x-håndballspiller
Y yndig *ljugekors*
Z zzzzzzzzzzzz om morran
Æ ærlig
Ø økonomisk øyboer
Å ållræit..håper jeg ;)

Jeg utfordrer de som føler seg kallet til å avsløre polerte og upolerte sider av seg selv :)

1 kommentar:

randi K design sa...

Var ikke helt lett nei... Kjekke ungdommer du har! Må hilse..