Søk i denne bloggen

22. juli 2008

Ferie & restebølger

Iår flakset vi ut av reiret og besøkte en annen øy ;) Bildene taler vel for seg, og jeg tipper det er mange som kjenner seg igjen og ser at det er ferieøya Kreta vi har besøkt.



Utsikten fra solsenga, bilde tatt i ett (av mange utålmodig, heite) øyeblikk... Og her passer det visst å sitere tekstmeldingen jeg sendte hjem: "Nå veit jeg åssen pølser på grillen har det... trangt, varmt og snus til forskjellige tider for ikke å bli børna..hehe"

Men en behøver ikke bevege seg så langt unna den typiske turiststripa før en finner nesten folketomme strender!

Her er vi på yndlingsstedet vårt, den "Greske Stranda" som ikke er en strand i vanlig forstand, men badeplassen til de fastboende.

Til slutt litt hjemmelagde bølger - nytt trekk til reiseputa mi (som jeg forøvrig glemte å ta med!) Heklet over langen med restegarn etter div. kopptuer og en påskealong for noen år siden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut til å ha vært en fin tur, og trekket til puten er kjempeflott!

Anonym sa...

Takk for vepsetips, det skal testes. Den medfølende kommentaren din varmet absolutt på en ganske dårlig dag.
Bildene i bloggen din minnet meg om at vi skal til Kreta seinere i sommer, håper vi får en like fin tur som dere tydeligvis hadde :-)