Søk i denne bloggen

18. februar 2009

Awarder

Jeg har vært så heldig å få disse awardene i det siste. Jeg ble såååå glad og overrasket og har ruget både vel og lenge på dem!
Tusen takk til LisbethB som jeg har fulgt lenge. Hun er kreativ på utrolig mange felt, og dagboksidene hun lager må bare ses! Tusen takk til Maibritt også, et nytt og veldig hyggelig bekjentskap!


Tusen takk til Ruth (Ullhedina) som skriver så festlig og livfullt om, ikke bare pinner &garn, men også livet på det skotske høylandet! Fornøyelig lesing :0)
Og tusen takk til ElinOS som lager de mest fantastiske tova sitteunderlagene jeg noen gang har sett! Med denne fulgte det med en utfordring, nemlig en 4 ting-greie om meg selv. Here comes:

4 favorittprogram på tv: Home&Away, Brothers&Sisters...og der kom jeg ikke på noen flere! Men det meste som går etter midnatt er greit å slå øya på når strikkepinnene går :0)
4 ting jeg gjorde igår: musikkkomitéarbeid,husarbeid, tur med Doggen, litt vottestrikking
4 favorittrestauranter: ingen, men Kinamat eller ett sted hvor de serverer lange tynne italienske poteter er toppers!
4 ting jeg ser fram til: dra på hytta, konsert med George Thorogood i mai (yihaaa!!!). Det ble bare to, men til gjengjeld gleder jeg meg usannsynlig mye til begge disse!
4 ting jeg ønsker meg: skilpadde, dirkekurs (ikke spør!), nytt flagg til hytta, ny spaghettikjele.

Da fortsetter jeg å ruge på disse awardene litt til! :0)



Ingen kommentarer: