Søk i denne bloggen

26. januar 2010

På hekler'n og pakke i posten

Jeg er på hekler'n om dagen. Planen var å hekle opp alt restegarn av type Vestland/Østland, Safir o.lign. i forbindelse med lappeteppealongen på Projo. Men planer i denne delen av verdenen min har en tendens til å bli endret underveis..hehe.. så nå har jeg bestilt mer garn til teppe i kun disse to fargene. De andre restene får jeg sikkert brukt til noe. En eller annen gang :0))
Her har jeg prøvd meg på en artig luesak med brem fra Dale. Modellen min kunne ikke stille opp så megatekoppen hennes fikk æren av å prøve den. Og nei, jeg kledde ikke denne heller. Det ser ut som min eldgamle fleecelue fra Norheim får varme knotten min en stund til...
Og så har jeg fått hemmelig venn pakke! Det var duvi som har sendt meg denne flotte og innholdsrike pakka - tusen takk nok en gang! :) Maskemarkørene ble jeg ekstra glad for da dette er sånt småpirk som hendene mine ikke klarer.
Og bare det blir litt mildere i været gleder jeg meg til å prøve garnfarging!

10 kommentarer:

Dorthe sa...

Litt morsomt å hekle innimellem. Fine lapper:)

Dorthe sa...

Litt morsomt å hekle innimellem. Fine lapper:)

Anonym sa...

Fine farger du har valgt.
Fin skyggelue:)
Og heldige du som fikk så fin gave!!
Klem!

MayMs.hobbyblog sa...

flotte lapper du har heklet. Heldig har du vært med hemmelig venn pakken din også

Pinnepenn sa...

Så fine ting du har heklet. Og for en flott pakke du har fått! :)

Emme sa...

Wow, flott pakke du har fått og lua er jo kjempefin!

Wenche/chawo sa...

Så flotte lapper og lue du har laget.

Bitt@mi sa...

Så flott pakke du har fått:-) Har prøvd Kool Aid, og har mange liggende, og det er flott å farge med.
Ha en nydelig dag!

hobbyvenn sa...

Herlige farger på heklelappene dine. Og du verden så flott pakke du har fått i posten. Gøy med hemmelig venn...

Solveig sa...

Sånn kan det gå - planene endrer seg ofte litt underveis. Tror nok det blir et fint teppe. Alltid koselig med en pakke i posten.