Søk i denne bloggen

8. september 2010

Innspurten på GAAA-teppet

Når jeg tenker på tidsforbruk, hodebry og opprekk på de (n) første lappen(e), og ikke minst tidvis vonde fingerledd, så skjønner jeg ikke helt at dette prosjektet straks er ferdig. Men det er det altså, og duverden for en god følelse det er! Jovisst er det montering og kanten rundt igjen, men har jeg klart vridde og vrengte masker i ørten varianter på 2o stk lapper, ja da skal jeg vel klare det også :0)) Men først gjenstår siste innspurt på lapp nr 20: Og så må jeg få dele med dere noen bilder fra søndagens øytur. Det var fantastisk flott vær med sol og havbleike - som den flotteste sommerdag! På venstre bilde nederst i første bildemontasje ses Store Færder i bakgrunnen. Som en liten kuriositet - der beiter det levende garn :0))
Bildene er tatt på og ved Roppestadholmen som ligger ikke så langt ut for stranda vi bruker, jf. headingbildet på bloggen her :)

Ha en fortsatt fin september!

7 kommentarer:

LivM sa...

Flott! Da er det bare en igjen så starter vi på kanten rundt!

Bente`s Hobbyrom sa...

Så flink du har vært:0) Har en lapp igjen men den sitter langt inne he he fordi jeg strikker sjal. Det var veldig gøy å lære ;0)
Men det er ennå noen dager igjen så jeg har full kontroll hahaha.Ha en flott uke :o)))

Dorthe sa...

Så flink du er med lapperne:) Nydelige bilder:)

Wenche/chawo sa...

Flott lapp.Gleder meg til å se teppet ferdig med kanten.

Unknown sa...

Nydelig... :O)
Gleder meg til å se teppet helt ferdig... :=))

Anita Tørmoen sa...

Teppet blir sikkert lekkert:) Så fine høstbilder - det ser flott ut der.

Dorthe sa...

Hi hi jeg fant jo ut vi hadde en felle bekjent da jeg var på biblioteket.. Verden er virkelig liten:)