Søk i denne bloggen

23. mars 2011

Bestemor Swap 2011

I år som i fjor har Synnøve Olava bak Olavas verden startet en Bestemor swap, dvs bytting av hekla bestemorsruter. I fjor ble det for kort tid pga andre alonger, men iår har jeg meldt meg på.

Vi skal hekle 15 stk lapper hver innen 20.juni. Hvordan lappene skal se ut er opp til hver og en av oss, men de 15 må være like.
Foreløpig har jeg heklet 3 prøvelapper av garnrester jeg hadde liggende. Litt skygger og feil farger på bildene her; den i midten er rød og ikke oransje. Den med grønne kanter har fått flest stemmer i heimen så jeg tror jeg går for den. Eller, hva syns dere?


Ellers, tusen takk for hyggelige kommentarer på rocke-vottene mine! Det jeg sliter med når det gjelder 2 tråder er å ha lik spenning (heter det det?) på trådene. Og jeg syns det er vanskeligere med strømpepinner enn med rundpinner. Men året er ennå ungt, så jeg får bare øve på :0)






6 kommentarer:

Linda sa...

likte best den nederste eg.

Wenche/chawo sa...

Dette var ikke helt lett,men tror jeg går for den grønne nr 1.Likte veldig godt nr 2 også.

Turid sa...

Kreativt håndarbeid og flotte turer du deler.

LivM sa...

Lekre lapper, og skal det settes nr på dem så må det bli , blå, grønn, rød!

Villblomsten sa...

Hei :-)
Jeg synes nr 2 ( den røde ) hadde veldig fin "hekling" inni :-)
Så den likte jeg best :-)

Mona sa...

Takk for hyggelig kommentar!! Kommet litt igang du også...Likte den øverste best jeg :-)