Søk i denne bloggen

13. november 2006

November-sokker og messerapport



Denne måneden ble det musikalske sokker til guttevalpen. Passer jo bra ettersom han har lang fartstid i lyd- og lys-bransjen. Han kan strengt tatt ikke kalles 'valp' lenger forresten (snart 20 år)men det får'n bare finne seg i fra mora si :o)

Og så var min første julemesse over. Jeg sitter igjen med masse inntrykk og mer klingende mynt enn jeg hadde ventet! Det ble mange muntre passiarer og artige og lærerike observasjoner. En ting jeg ikke hadde tatt høyde for er at jeg bor i en av landets mest konservative kommuner. Jeg burde nok strikket mer i mørke farger ja, blått forschjempel... hehe Jeg flirer, men dette burde jeg ærlig talt tenkt på da, jeg har tross alt bodd her i over 2/3 av livet mitt *kluthue meg* Men mine noe (for)fargerike lommetøfler fikk bokstavelig talt ben å gå på allerede første dagen! Mitt messetips er derfor lommetøfler NB! husk rene sokker til demonstrasjon ;-)

Messa varte forøvrig 'tri heile dagar til ende'. Jeg syns nok det var litt lenge, men besøket og salget var likt alle tre dagene så da kan en jo ikke klage :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Flotte sokker!!!