Søk i denne bloggen

15. desember 2006

Førjulspyssel




Dette er da hva man driver med om dagen. Strikkeiveren er ikke helt på topp, så det har blitt litt mere baking, julekortskriving og studering av kjøpt heklet engel. På morgenkvisten idag la jeg opp til en kopptue/klut, må jo liksom ha noe på pinnene da *nikker* En mindre variant av Goliat-sokkene kom av pinnen tidligere i uka.Ikke så spennendes, men det var ønsket så da så.



Ellers har jeg også iår vært geistlig lussekattebaker og -utdeler. Det var som vanlig en vakker og stemningsfull morgenstund på Luciamorgen. Jeg har dessverre ikke bra nok kamera til å få tatt bilde inne i kirken, så dere får ta en titt på lussekattene istedet ;-)

Som gammel korist er det forresten veldig hyggelig å være kormamma og få lov å være med i kulissene. Må innrømme at det vibrerer litt i stemmebåndene tid om annen - og det til korjentas store forskrekkelse *fnis* Man har jo blitt litt grøvere i målet med årene, så det er nok best å tie still ja *humre*

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm.. kom på at jeg må lage krumkaker.

Anonym sa...

Tusen takk for koselig hilsen på min blogg..Det er viktig å kose seg med tingene man "tryller" Alt til sin tid liksom *nikke*. Ååå du har jo englekopp jo...riktig fin..Og nå fikk jeg jammen lyst på lussekatt *fnise* Ønsker deg også en riktig god jul :o)