Søk i denne bloggen

4. mars 2007

Småstrikk




Det ble en del småstrikk i februar, dvs strikking som en ikke behøver å bruke øynene eller hjernen så mye på. Og armen er heldigvis grei så lenge den slipper heklenåla!

Div bomullsrester har blitt til kopptuer. Noen er gitt bort, men disse havner nok på hytta.
Et pyntehåndkle har det også blitt. Kan vel neppe kalle dette restegarnstrikk - det gikk med 3 nøster Lyric... Jeg strikket en firkant i perlestrikk, heklet en muslingkant rundt og en hempe i ene hjørnet. Jeg har alltid lurt på hvorfor håndklær absolutt må være avlange, kanskje jeg finner svaret når jeg får prøvd dette? *fnis*

Nye sokker "måtte" jeg også ha. Crocs'a er nydelige å gå med, men de har en enorm appetitt på sokker!! Og for første gang har jeg strikket i selvstripende garn uten å ta hensyn til fargene - ble igrunn helt ok spør du meg :)

Ingen kommentarer: