Søk i denne bloggen

11. april 2007

Vårpuss

Her i skogkanten jobbes og pusles det både ute og inne om dagen og det til konfirmantens store fryd - hun gleder seg stort! Kun noen få korte uker igjen og så er dagen her :)

Joda mor og far svetter jo litt, særlig far tror jeg.. stakkars tålmodige, elskelige mann! Det er i utgangspunktet ikke allverdens en har å gjøre, og med én ting hver dag over tid så går det så greit atte *nikker overbevisende* Men, det som ødelegger det sirlig nedskrevne arbeidsskjemaet er alt det som er 'kjektåfågjortmeddetsammeenerigang' ! Den greia der er jeg kjempegod på!



Nå har jeg ikke tid til å surre foran pc'n lenger, idag skal jeg male brannmuren. Og det sto visst heller ikke på lista nei *fnis*



Status i garnkurven pr d.d.

1 kommentar:

@afjo72 sa...

Hehe, jammen om ikke jeg kjenner igjen det der kjekt-å-få-gjort-syndromet... :o) Tror det er ganske nært beslektet med kjekt-å-ha-viruset. *fnis*

Ha en fin søndag - i hagen??