Søk i denne bloggen

19. april 2007

Aprilsokker



Juhu! - jeg klarte å strikke med 2 tråder med sånn ca ok resultat. Blei så ivrig på sokk nr 2 at jeg glemte å skifte til en pinnestørrelse større på mønsteret. Mens jeg strikket uvitende ivei tenkte jeg at disse kunne jeg med fordel ha strikket med en pinnestørrelse mindre... Hørte jeg noen si 'kluthue'? - Jepp, det er meg det *flirer* Men på den annen side er ikke folk flest litt større i den ene foten enn den andre 'a?

Garn: Sisu
Pinner: 2 1/2 på vrangbord, 3 på resten (sokk nr 1)
2 1/2 på hele sokken (sokk nr 2)
Mønster her.

3 kommentarer:

9na sa...

Fort gjort det der.. Det er veldig irriterende.. Morsom epistel om hoggormen forresten..

Anonym sa...

Hehe. Festlig! Nydelige farger har du valgt i hvertfall.

Elisabeth Augusta sa...

Hihi, det er fort gjort! Tøffe farger du har valgt.