Søk i denne bloggen

20. juni 2007

Sommer=bomull

Det produseres vesentlig mer enn det blogges her om dagen. Dvs litt produksjon og null blogging.. Siden ullprosjektene er i sommeropplag (jf forrige innlegg) er det bomull som er tingen. Me like :)

Like før jeg begynte å blogge heklet jeg dette teppet i Rowan bomull. Grisedyrt garn, men resultatet ble fargerikt og fint syns jeg, om enn ikke så varmt. Ingen lapper er forøvrig like.
Det var en "pakke" jeg kjøpte/fikk før jeg skjønte dette med erstatningsgarn osv. Og så ble det bare såååååå mye restegarn til overs *svette* Men NU er det slutt på restene!


Foruten en lue, en smekke og ørten kluter som er ute av huset før de ble foreviget, er jeg nå snart ferdig med 2 stk hytteputer *yihaa* Men greia med restegarn er jo som dere veit at det alltid må kjøpes inn noe nytt for å få ferdig prosjektet... Så her ble det bakstykker i Lyric kjøpt fra Nederland. Den til høyre er med burgunder bakstykke og mangler bare innleggspute. Den til venstre får uodda bakstykke (midten) - det var klin umulig å få tak i den grønnfargen jeg hadde tenkt meg. Skal vel godt gjøres å se både fram- og baksiden på en gang så pytt sann!






Doggen æ'kke det grann interessert i mors kreative prosjekter om dagen. Skyggen er best!






God St.Hans alle sammen!

9 kommentarer:

Supernøtt sa...

Teppet var jo helt herlig i sin fargeprakt! Og skal si du er god på å få brukt opp restene. Men det blir fort, som kjent, en evig sirkel :-D Flaks at vi liker så godt å strikke/hekle da ;-)

Anonym sa...

Det var litt av et fargespekter på det teppet...Men en deilig følelese å få brukt opp rester ja..Ha en fin St.Hans helg :)

randi K design sa...

Nyyyyydelig teppe!! Fargene er kjempefine...meg og farger...nam, nam... Ha en fantastisk sommer!

Anonym sa...

Det teppet var virkelig til å bli glad av. Nydelig!

Ha ei fin St-Hanshelg.

Anonym sa...

Du har laget et nydelig, fargerikt teppe! Ønsker deg en flott st. hanshelg :-)

Anonym sa...

Teppet ble skikkelig lekkert! :)

toneh sa...

Knallfint teppe! Takk for hilsen og ha en fin st hans helg!

amylin sa...

Så flott og fargerikt teppe du har laget.

Anonym sa...

Bildet av hunden din fikk meg til å smelte. Så skjønn!