Søk i denne bloggen

16. august 2007

Hemmelig venn august

Jeg har igjen meldt meg på hemmelig venn på HB - det er så hyggelig med en hilsen i snilepostkassa også. Jeg prøver å bruke garnet som jeg får før jeg melder meg på ny runde, og nå er jeg nesten ajour med tidligere garngaver :)
Denne gangen satte jeg igang med en gang jeg åpnet pakka! Bomullsgarnet er det i skrivende stund bare noen meter igjen av - bilde kommer om få dager. Vikinggarnet var også midt i blinken, nydelige farger sammen. De skal bli en del av et større prosjekt som nok tar litt tid ennå *smiler lurt* Og se den fine kopptua! Ikke nok med at det er første gang jeg får noe hjemmelaget, men den var bare meg i fargene!



Nærbildet av det nydelige kortet: (er det også laget av hv tro?)


Tusen tusen takk for flott gave hemmelige augustvenn!

Ingen kommentarer: