Søk i denne bloggen

10. september 2008

Jeg takker og bukker...

.... for alle hyggelige og morsomme kommentarer, og spesielt på heklehatten min :) Og vet dere hva, jeg vant konkurransen! Huhei hvor det går - også den lekre kreasjonen da gitt! *klukkler* -Det er rart dette med ting en sjøl syns er fint og ikke fint. Jeg syntes hatten var helt mislykka og holdt på å rekke den opp. Jadda, det hender jeg tar til meg familiens 'hyggelige' kommentarer *mumle* Men da moren min lo så hun grein mens jeg lekte modell og hun til slutt fikk hikstet fram "Å næij, å næij, den bare måååå du gjøre ferdig altså!" ja da måtte jeg jo det da:) Og heldigvis for det - se den flotte premien!! Så fint garn har jeg aldri hatt! Tusen takk :)




Og for dere som lurer på hattens videre skjebne, så er den vel anbragt på hytta i Sikkilsdalen. Neida! Bare tulla!! (jf kommentarene, hehe) Den er rett nok på ei hytte hengende på kuhorna (=wannabe elghorna) sammen med sydvesten, men vi snakker min bittelille hytte oppi skogen i Buskerud en plass ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jeg måtte jo titte nedover og sjekke etter den lua, du får ha gratulere så masse med premien:-D

Vibeke sa...

Gratulerer med premien :)
Og tusen hjertelig takk for det flotte sjalet jeg fikk i PIF-gave!
Det var overraskende å gøy og finne det i postkassen :-)))
Klem fra Vipsen