Søk i denne bloggen

23. april 2010

GAAA galoppen

Da var lapp nr 14 ferdig (april 2010). Det ble én irriterende feil på den så jeg har hatt den liggende en stund i tilfelle opprekksånden kom over meg. Det gjorde den altså ikke....
Dette er "alternativlappen" min. Ett av mønstrene fra i fjor følte jeg ikke for å ha på et ev teppe så jeg strikket denne isteden. Det er en av putelappene. Veldig rask og morsom å strikke men den ble litt stor. Kunne nok med fordel vært strikket med noe tynnere pinner. Nå satser jeg på at denne ikke blir en av månedslappene framover :0)

Aprillappen er også i farta. Det er ennå noen dager igjen å nistrikke på - jeg har ikke lyst til å bli hengende etter igjen! Og skulle jeg nå bli det kan jeg jo alltids skylde på pus. Så fort hun får en tjangs kryper hun oppi nettet jeg har GAAAstrikketøyet i :o))

Ingen kommentarer: