Søk i denne bloggen

23. april 2010

Skogsteppe

Skogsteppet mitt har også vært ferdig en liten stund. Det var bare sååå morsomt å hekle! Hadde det ikke vært for at det ble i overkant stort å ha i veska etterhvert, hadde det blitt ennå større :o)) Målene på det ble 130x190 cm. Akkurat passe til meg :)


Jeg valgte å bare hekle fastmasker rundt til slutt, 3 omganger. Jeg har heklet sammen og festet tråder underveis. Jeg la lappene rette mot rette og heklet fastmasker igjennom to og to lapper. Det blir da en liten kant på vrangen, men denne forsvinner ved lett damping.

10 kommentarer:

LivM sa...

Så utrolig flott teppet ditt ble. At det er stort er jo en super fordel! Da er det bare å vente på sommeren og så ta en piknik!

Liv sa...

SÅåååå nydelig teppe!!!
Fargene er bare til å dåne av!
Herlig stort og flott, når temperaturene kommer er iallefall du klar for skogstur!

LAs masker sa...

Teppet ble kjempe fint!

Pinnepenn sa...

Kjempefint teppe!

Bente`s Hobbyrom sa...

Det blei så flott det teppet ditt, lekkert og bra jobba.

Villblomsten sa...

Kjempeflott :-)

Hannes hage sa...

Å, så lekkert, og for en perfekt størrelse.

randi K design sa...

Det ble kjempelekkert!

Solveig sa...

Så vakkert navn på det flotte teppet! Tenker på mosegrønn skogbunn når jeg hører det. Sikkert deilig å ha rundt seg på kjølige sommerkvelder.

Anonym sa...

For et herlig teppe! Det innbyr jo til en deilig lunsj i det grønne...